Stojaki na plakaty – hit czy kit

Z pewnością nie raz zdarzyło Ci się mijać na ulicy stojaki z plakatami. Być może zwróciłeś nawet szczególną uwagę na treść widniejących w nich plakatów. Kiedy więc pojawia się propozycje byś to Ty promował swoje usługi i towary za pomocą plakatów prezentowany w stojakach, zaczynasz się zastanawiać czy to dobry pomysł. Czy stojaki na plakaty to hit czy kit? Z doświadczenia wielu osób wynika, ze absolutny hit, ale przyjrzyjmy się temu bliżej. Jakie zalety ma zastosowanie stojaków na plakaty i samych plakatów?

Zalety stosowania stojaków na plakaty

Wykorzystanie stojaków na plakaty zarówno w kampaniach reklamowych, jak i w celach czysto informacyjnych ma wiele zalet. Ogromnym plusem jest to, że stojaki na plakaty są po prostu widoczne. Nie sposób przejść obok nich obojętnie. Nawet jeśli nasz potencjalny klient nie od razu będzie zainteresowany naszą ofertą to z pewnością zapadnie mu ona w pamięć i to właśnie do nas powróci, gdy zajdzie taka potrzeba. Dużą zaletą stojaków jest ich uniwersalny wygląd. Takie stojaki na plakaty doskonale pasują zarówno do prezentacji oferty dotyczącej maszyn rolniczych, jak i drogich kosmetyków.

Wiele osób docenia także fakt, że stojaki na plakaty są rozwiązaniem mobilnym. Złożenie, zapakowanie do samochodu i rozłożenie, np. na targach ekspozycyjnych, zajmuje kilka chwil. Są one także bardzo odporne na zarysowania, uszkodzenia mechaniczne czy działanie niesprzyjających warunków atmosferycznych. Stojaki na plakaty można ustawiać zarówno w pomieszczeniach, jak i na wolnym powietrzu. Możemy wybrać opcję standardową z jedną ramą eksponującą plakat lub modele bardziej rozbudowane, np. z kieszeniami na foldery reklamowe.