tworzenie stron mobilnych

Nie poprzestawaj na profilu na portalu społecznościowym

Profil na portalach społecznościowych to jedna z ulubionych form reklamy większości organizacji. Prowadzenie jego nie tylko nie wymaga skomplikowanych umiejętności programistycznych, marketingowych czy copywriterskich, ale przede wszystkim absolutnie żadnych nakładów finansowych, chyba że właściciel takiego profilu ma życzenie skorzystać, z jakichś usług „premium”, jak pozycjonowanie swoich ogłoszeń czy możliwość wstawiania większej ilości zdjęć. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę, że takie ograniczanie się, jeśli chodzi o reklamę internetową jest przysłowiowym „strzałem w kolano”, ponieważ tracimy na wiarygodności.

Owszem, sytuacja wygląda nieco inaczej, gdy mamy do czynienia z grupą taneczną dzieci czy nastolatków, które chcą się pochwalić nagraniami z występów czy wykonanymi fotografiami. Jeśli jednak zakładamy firmę komercyjną, to tworzenie stron internetowych jest absolutnym minimum, by odnieść sukces. Wstawiając jakiekolwiek dane teleadresowe, dajemy się klientowi poznać, a przez to nieco się przed nim odsłaniamy.

Wyraźnie widać także, czy mamy do czynienia z prowizorką czy profesjonalizmem. Można to porównać z sytuacją, gdy klient prosi nas o wizytówkę, a my podajemy mu karteczkę z zeszytu z niedbale zapisanym numerem telefonu, który po pierwszym zamoczeniu może się rozmazać. Tworzenie stron internetowych wymaga zatem fachowej wiedzy, w jaki sposób ją skonstruować, by zachęcić do siebie odbiorcę i sprawić, by wszelkie informacje zostały przekazane w przystępnej formie.

Nie można doprowadzić do sytuacji, by klient musiał długo szukać informacji o naszych produktach, cenach czy danych kontaktowych, ponieważ zniecierpliwi się i będzie miał negatywne, pierwsze skojarzenia z naszą firmą. Nie da się ukryć, że wszystko zależy tutaj od stopnia zaangażowania i wiedzy twórcy takiej strony internetowej.