Na co uważać zanim zlecimy zaprojektowanie strony www?

Mając własną firmę nie zawsze posiadamy czas i możliwości na to, by zając się projektowaniem strony www. Coraz częściej wolimy zlecić taką pracę wyspecjalizowanej firmie, która zajmie się nie tylko stworzeniem strony internetowej od podstaw i dopasuje ją do typu naszej działalności, ale również w późniejszym czasie może się zająć również jej prowadzeniem.

Jest to dobre rozwiązanie dla osób z zasobnym portfelem, ponieważ projektowanie strony nie należy do tanich usług. Zanim zlecisz konkretnej firmie projekt, zwróć uwagę na kilka spraw. Na pewno polecam wybrać wyłącznie sprawdzonego wykonawcę, na którym możemy polegać. W tej sprawie trzeba sprawdzić opinie, jakie można znaleźć choćby w sieci. Tworzenie stron www to nie tylko samo zaprojektowanie wyglądu strony – liczy się również jej treść. Wiele firm tworzących strony daje nam gotowy projekt, natomiast wcale nie interesując się jej pozycjonowaniem, a to jest błąd. Trzeba znaleźć firmę, dla której ważne jest również SEO.

Firmy projektujące strony powinny również stworzyć nam witrynę działającą na wielu wyszukiwarkach, tak by wyświetlała się ona bez problemów na każdym komputerze. Trzeba również dopytać o domenę. Jeśli myślisz o tym, by strona przynosiła Ci realne zyski i dawała klientów, musisz zadbać o atrakcyjną domenę i takie w większości przypadków są płatne. Nie polegaj na projektancie, który zaleca Ci darmową domenę –może sprawdzić się w wypadku większości stron, ale amatorskich.

Dodatkowo adres strony musi zostać stworzony profesjonalnie, ponieważ jest to jedna z wizytówek firmy. Jeśli zlecasz stronę, warto by później dało się ją łatwo aktualizować i optymalizować pod kątem różnych przeglądarek, ale bez konieczności jej przebudowy. Jeśli wybierzesz sprawdzoną firmę, która zajmuje się profesjonalnym projektowaniem stron www, na pewno wszystkie te aspekty będzie można bez problemu przedyskutować. Czasem warto dopłacić nieco do strony, tak by cechowała ją bardzo dobra jakość. W końcu jest to nasza wizytówka, która wpływa na pierwsze wrażenie odnoszone przez klienta, trafiającego na witrynę.