pozycjonowanie long tail

Czy warto inwestować w pozycjonowanie SEO?

Prowadząc swój biznes, na pewno nie brakuje ci wydatków. Nieustannie pojawiają się kolejne faktury do zapłacenia – media, internet, raty, leasing, podatki. Każdy kolejny wydatek musi być przez ciebie starannie przemyślany i przewidziany w budżecie. Czy zatem tak jak wielu innych przedsiębiorców masz obawy, czy inwestować w pozycjonowanie long tail?

Wiele osób twierdzi że seo nie jest im potrzebne do prowadzenia firmy. Przytaczają argument, że skoro przez tyle lat się nie pozycjonowali, to nie muszą robić tego również teraz. Tymczasem to błąd. Rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny. Pojawiają się na nim nowe firmy, których właściciele mają świeże spojrzenie na branżę. Nie boją się aktywnie korzystać z nowoczesnych metod reklamy i promocji. Pozycjonowanie long tail jest jedną z nich. Jeżeli firma, która nawet przez wiele lat była liderem w swojej branży, prześpi ten moment, może na dobre wylecieć z rankingu. Jej miejsce zajmie konkurencja, która zadbała o dobrą widoczność w wyszukiwarce.

 

Pieniądze na pozycjonowanie long tail zwracają się w krótkim czasie

 

Co może cię przekonać do tego, aby jednak inwestować w pozycjonowanie long tail? Może zapewnienie, że jest to jedna z szybciej zwracających się inwestycji? Miesięcznie przeznaczając na SEO np. 500 złotych netto, będziesz mógł w krótkim czasie zwiększyć ruch na swojej stronie, który zamieni się w dodatkowe zlecenia. Można powiedzieć że pozycjonowanie SEO jest to inwestycja, która sama się opłaca. Jeżeli np. do tej pory korzystałeś z płatnych kampanii reklamowych, będziesz mógł przekonać, jak wiele możesz zaoszczędzić. Zamiast co miesiąc doładowywać swoje konto adwords złotówkami, będziesz mógł przeznaczyć te pieniądze na pozycjonowanie long tail i tworzenie nowych treści, które przez długi czas będą dla Ciebie zarabiać.

 

Komu zlecić pozycjonowanie long tail?

 

Dobre pytanie, prawda? W branży SEO jest nieskończenie wielu specjalistów, mających ochotę pracować dla ciebie. Jednak ciebie powinny interesować wyłącznie osoby sprawdzone, godne zaufania, co do których masz pewność że posiadają niezbędne kwalifikacje i umiejętności. Czy znasz takich? Jeżeli nie, pora rozpocząć poszukiwania. Wybierając firmę SEO dla swoich potrzeb, powinieneś się kierować jej doświadczeniem i zaangażowaniem w osiągnięciu przez klienta sukcesu. Niestety nie każda firma jest na to gotowa. Problemem wielu z nich jest podejmowanie zbyt dużej ilości zleceń jak na swoje siły. W efekcie nie potrafią skupić na żadnym projekcie i każdy z nich jest traktowany po macoszemu. Aby tego uniknąć, współpracuj tylko z firmami, którym rzeczywiście zależy na tobie i są w stanie poświęcić Ci odpowiednią ilość czasu.

Skuteczne SEO? Tylko z Olinet! Zapoznaj się z ofertą na olinet.pl!